2020. március 25.
Intézkedések járvány idejére.
KÖZLEMÉNY
Az új típusú COVID 19 vírus és az ennek kapcsán kialakult járványhelyzetre hivatkozva cégünk a szokásostól eltérő, rendkívüli intézkedések meghozatalára kényszerült.
Ebben a vírushelyzetben a megelőzés leghelyesebb formája, ha a lehető legkevesebb személyes kapcsolatba kerülünk egymással.
Termékeink és szolgáltatásaink szempontjából arra törekszünk, hogy Partnereink megrendeléseit, a kialakult körülmények mellett is, a lehető legrövidebb időn belül teljesítsük és a rendelkezésre állást folyamatosan biztosítsuk.
Óvintézkedéseink keretében, az irodában csökkentett kapacitással dolgozunk (vagy csak a szükséges létszámban vagyunk jelen), munkatársainkat mobiltelefonon és elektronikus levélben tudják elérni. Ennek megfelelően személyes ügyintézésre nincs lehetőség, a kiszolgálást kizárólag az elektronikus úton leadott rendelések teljesítésére korlátozzuk.
A személyzeti bejáratunk lezárásra került, az áru átvételére a raktári bejáratnál biztosítunk lehetőséget.
Kérjük amennyiben fuvarozót küldenek a megrendelt termékekért, szíveskedjenek jelezni felénk a telephelyünkre történő várható érkezési időt.
Az áru átvételéig, kérjük az udvaron várakozzanak, kollégáink a gépjármű vezetőjét keresni fogják.
Partner Cable Zrt.
Kiszállítást biztosítunk minden partnerünk részére, melynek díjazásáról érdeklődjön értékesítő kollégáinknál.
Kollégáink több éves szakmai háttérrel segítenek Önnek a megfelelő kábel kiválasztásában.
Telekommunikációs, kábelTV, informatikai és optikai hálózatok tervezése, kivitelezése, karbantartása.