COVID-19 közlemény

2020. március 25.

Intézkedések járvány idejére.

KÖZLEMÉNY

Az új típusú COVID 19 vírus és az ennek kapcsán kialakult járványhelyzetre hivatkozva cégünk a szokásostól eltérő, rendkívüli intézkedések meghozatalára kényszerült.

Ebben a vírushelyzetben a megelőzés leghelyesebb formája, ha a lehető legkevesebb személyes kapcsolatba kerülünk egymással.

Termékeink és szolgáltatásaink szempontjából arra törekszünk, hogy Partnereink megrendeléseit, a kialakult körülmények mellett is, a lehető legrövidebb időn belül teljesítsük és a rendelkezésre állást folyamatosan biztosítsuk.

Óvintézkedéseink keretében, az irodában csökkentett kapacitással dolgozunk (vagy csak a szükséges létszámban vagyunk jelen), munkatársainkat mobiltelefonon és elektronikus levélben tudják elérni. Ennek megfelelően személyes ügyintézésre nincs lehetőség, a kiszolgálást kizárólag az elektronikus úton leadott rendelések teljesítésére korlátozzuk.

A személyzeti bejáratunk lezárásra került, az áru átvételére a raktári bejáratnál biztosítunk lehetőséget.

Kérjük amennyiben fuvarozót küldenek a megrendelt termékekért, szíveskedjenek jelezni felénk a telephelyünkre történő várható érkezési időt.

Az áru átvételéig, kérjük az udvaron várakozzanak, kollégáink a gépjármű vezetőjét keresni fogják.


Partner Cable Zrt. 

Szolgáltatások

Kiszállítást biztosítunk minden partnerünk részére, melynek díjazásáról érdeklődjön értékesítő kollégáinknál.

 

Kollégáink több éves szakmai háttérrel segítenek Önnek a megfelelő kábel kiválasztásában.

 

Telekommunikációs, kábelTV, informatikai és optikai hálózatok tervezése, kivitelezése, karbantartása.

 

Bővebben >>